Субота
18.05.2024
22:13
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Верхньопетровецький ліцей №1
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Банер

Категорії розділу
Інклюзивне навчання [5]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 10

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Інклюзивне навчання » Інклюзивне навчання

Н А К А З №60

Україна

СТОРОЖИНЕЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

Чернівецької області

ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ВЕРХНЬОПЕТРОВЕЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І – ІІІ СТУПЕНІВ №2

59034,Чернівецька область, Сторожинецький район,село Верхні Петрівці,вул..Емінеску, 45

тел..(03735) 32-2-28, email:vpetrovty2@gmail.com

 

Н А К А З

31.08.2020                                                                                                             №60

 

Про створення та організацію роботи

психолого – педагогічної команди

супроводу дитини з особливими

освітніми потребами Мажари В.Р.

 

          На виконання наказу МОН України від 08.06.2018 р. №609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого – педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»,

Наказую:

  1. Створити команду психолого – педагогічного супроводу для дитини з особливими освітніми потребами, яка здобуває освіту в умовах інклюзивного навчання у такому складі (додаток 1)

Матвейчук Т.Г. – заступник директора з навчально – виховної роботи

Балан Д.А. – класний керівник

Гуга М.Г. – асистент вчителя

Павел М.К. – шкільна медсестра

Попеску А.Ю. – практичний психолог, соціальний педагог

Мажара В.Г. – мати дитини з ООП

 

  1. Призначити керівником Команди супроводу дітей з ООП заступника директора з навчально – виховної роботи Матвейчук Т. Г., покласти на неї відповідальність за виконання покладених на Команду завдань та розподіл функції між її учасниками, організацію діяльності відповідно до Положення про психолого – педагогічного  супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08. 06. 2018 №609.

2.1.  Призначити секретарем Команди супроводу Гугу М.Г.

 

  1. Затвердити принципи діяльності Команди супроводу згідно додатку №1 :
  • Поважати індивідуальні особливості дитини з ООП;
  • Дотримуватися інтересів дитини з ООП, не допускати дискримінації її прав;
  • Командний підхід;
  • Активно співпрацювати з батьками дитини з ООП, залучати їх до освітнього процесу та розробку ІПР;
  • Конфіденційно дотриматись етичних принципів;

 

  1. Розподілити основні функції між учасниками Команди супроводу таким   чином:
  2. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Матвейчук Т.Г.
    1. Призначити відповідальну особу щодо координації розроблення ІПР;
    2. Організувати роботу Команди супроводу;
    3. Контролювати виконанням висновку ІРЦ;
    4. Залучати фахівців (в тому числі фахівців ІРЦ) для надання психолого – педагогічних та корекційно – розвиткових послух дітям з ООП;
    5. Контролювати виконання завдань учасниками Команди супроводу своїх функцій;
    6. Розробити спільно з іншими учасниками Команди супроводу індивідуальний навчальний план дитини з ООП;
    7. Залучати батьків дитини з ООП до розроблення і погодження ІПР;
    8. Оцінити діяльність педагогічних працівників, залучених до реалізації ІПР;
    9. Провести моніторинг виконання ІПР.
  3. Практичному психологу Попеску А.Ю.:
    1. Вивчити та провести моніторинг психічного розвитку дитини з ООП;
    2. Здійснити психологічний супровід дитини з ООП;
    3. Надати корекційно – розвиткові послуги дитині з ООП згідно з ІПР;
    4. Надати рекомендацій, консультацій та методичну допомогу педагогічним працівникам школи у роботі з дитиною з ООП;
    5. Надати консультації батькам дитини з ООП;
    6. Провести просвітницьку роботу щодо формування психологічної готовності в учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі.

 

  1. Соціальному педагогу Попеску А.Ю.:
    1. Забезпечити соціально – педагогічний патронаж дитини з ООП та її батьків;
    2. Виявити соціальні проблеми, які потребують негайного вирішення при потребі, направити до відповідних фахівців з метою надання допомоги;
    3. Вивчити соціальні умови розвитку дитини з ООП
    4. Вивчати соціалізацію дитини з ООП, адаптація її у новому колективі;
    5. Інформувати дитину з ООП та її батьків про мережу закладів позашкільної освіти, залучення дитини до участі у гуртках, секціях з урахуванням її можливостей;
    6. Надати рекомендації учасникам освітнього процесу щодо шляхів ефективної інтеграції дитини з ООП в колектив однолітків, формування позитивного мікроклімату в дитячому колективі, подолання особистісних, міжособистісних конфліктів;
    7. Захистити права дитини з ООП, за відповідним доручення представлення її інтересів у відповідних органах та службах.

 

  1. Вчителю початкових класів (1 клас) – Балан Д. А., вчителям предметникам (згідно з тижневим навантаженням)
    1. Забезпечити освітній процес дитини з ООП з урахуванням особливостей її розвитку та ІПР;
    2. Підготувати інформацію для учасників засідання Команди супроводу про особливості навчально – пізнавальної діяльності дитини з ООП, її сильні сторони та потреби; результати виконання дитиною навчальної програми/ освітнього плану;
    3. Брати участь у підготовці індивідуального навчального плану дитини з ООП;
    4. Брати участь у розробці індивідуальної навчальної програми в закладі загальної середньої освіти та індивідуального освітнього плану;
    5. Визначити спільно з іншими педагогічними працівниками рівень досягнення кінцевих цілей навчання; передбачення ІПР;
    6. Створити належний мікроклімат в колективі;
    7. Надавати інформацію про стан засвоєння навчальної програми/освітнього плану дитиною з ООП.

 

  1. Асистенту вчителя Гузі М. Г.:
    1. Спостерігати за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб;
    2. Брати участь в організації освітнього процесу дитини з ООП;
    3. Брати участь у розробці ІПР
    4. Брати участь у підготовці індивідуального навчального плану та індивідуальної навчальної програми;
    5. Вивчати адаптацію освітнього середовища, навчальних матеріалів відповідно до потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей, інтересів та потреб дитини з ООП;
    6. Надати інформацію батькам, педагогічним працівникам щодо особливостей  розвитку дитини з ООП.
  2. Матері дитини з ООП Мажарі В.Г.:
    1. Довести інформацію про дитину (стиль, спосіб навчання, успіхи, труднощі у виконання домашніх завдань);
    2. Приймати участь у роботі Команди супроводу, в тому числі залучення до складання ІПР;
    3. Створити умови для навчання, виховання та розвитку дитини.
  3. Медичній сестрі Павел.М.К.:
    1. Інформувати учасників Команди супроводу про стан здоров’я дитини  та її психофізичні особливості;
    2.  Здійснити збір додаткової  інформації від батьків, закладу охорони здоров’я щодо стану здоров’я дитини

 

  1. Команді супроводу:
    1. Зібрати інформацію про особливості розвитку дитини, її інтереси, труднощі, освітні потреби на етапах створення, та реалізації моніторингу виконання ІПР;
    2. Визначити напрями психолого-педагогічних та корекційно -розвиткових послуг, що можуть бути надані в мережах закладу освіти на підставі висновку ІРЦ, та забезпечити надання цих послуг;
    3. Розробити  ІПР для кожної дитини з ООП та провести моніторинг її виконання з метою корегування та визначення динаміки розвитку дитини;
    4. Надати методичну підтримку педагогічним працівникам закладу освіти з організації інклюзивного навчання;
    5. Створити належні умови для інтеграції дітей  з ООП в освітнє середовище;
    6. Провести консультативну роботу з батьками дітей з ООП щодо особливостей їх розвитку, навчання та виховання;
    7. Провести інформаційно - просвітницьку роботу у закладі освіти серед педагогічних працівників, батьків і дітей з метою недопущення дискримінації та порушення прав дитини, формування дружнього та неупередженого ставлення до дітей з ООП.
  2. Затвердити такий порядок роботи Команди супроводу, який здійснюється в межах основного робочого часу працівників;
    1. Провести засідання її  учасників, яке проводиться не менше трьох разів протягом навчального року.
    2. Скликати (за потреби) позачергові засідання;
    3. Прийняти рішення за результатами колегіального обговорення інформації кожного її учасника відкритим голосуванням (за умови присутності на засіданні не менше 2/3 від загального складу).
    4. Оформити протоколи рішень засідань Команди супроводу, який веде секретар засідання. Протокол засідання підписується головою, секретарем та всіма учасниками засідання.
  3. Відповідно до особливостей розвитку дитини з ООП Команді супроводу розробляти індивідуальний навчальний план та індивідуальну навчальну програму в школі.
  4. Команді супроводу визначити способи адаптації (у разі необхідності модифікації) освітнього середовища, навчальних матеріалів відповідно до потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку дитини з ООП.
  5. Директору школи (за потреби) укладати угоди про співпрацю зі спеціалістами ЗНЗ, ПМПК щодо залучення фахівців для реалізації корекційно – розвиткової складової.
  6. Провести проміжні моніторинги навчально – виховних досягнень учнів з особливими освітніми потребами. (довідка, наказ)

                                                                                  Березень 2021, Гуга М.Г.

  1. Здійснити комплексний аналіз результатів колекційної роботи з учнями з ООП за навчальний рік. (довідка, наказ)

                                                                                     Травень 2021, Гуга М.Г.

  1. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

 

 

Директор школи:                                                    /І.Г.Багнян/

 

Категорія: Інклюзивне навчання | Додав: ВПЗОШ (21.09.2020)
Переглядів: 187 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту