Україна
СТОРОЖИНЕЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Чернівецької області
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ
ВЕРХНЬОПЕТРОВЕЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І – ІІІ СТУПЕНІВ №2
59034,Чернівецька область, Сторожинецький район,село Верхні Петрівці,вул..Емінеску, 45
тел..(03735) 32-2-28, e–mail:vpetrovty2@gmail.com
Н А К А З
31.08.2020 №60
Про створення та організацію роботи
психолого – педагогічної команди
супроводу дитини з особливими
освітніми потребами Мажари В.Р.
На виконання наказу МОН України від 08.06.2018 р. №609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого – педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»,
Наказую:
- Створити команду психолого – педагогічного супроводу для дитини з особливими освітніми потребами, яка здобуває освіту в умовах інклюзивного навчання у такому складі (додаток 1)
Матвейчук Т.Г. – заступник директора з навчально – виховної роботи
Балан Д.А. – класний керівник
Гуга М.Г. – асистент вчителя
Павел М.К. – шкільна медсестра
Попеску А.Ю. – практичний психолог, соціальний педагог
Мажара В.Г. – мати дитини з ООП
- Призначити керівником Команди супроводу дітей з ООП заступника директора з навчально – виховної роботи Матвейчук Т. Г., покласти на неї відповідальність за виконання покладених на Команду завдань та розподіл функції між її учасниками, організацію діяльності відповідно до Положення про психолого – педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08. 06. 2018 №609.
2.1. Призначити секретарем Команди супроводу Гугу М.Г.
- Затвердити принципи діяльності Команди супроводу згідно додатку №1 :
- Поважати індивідуальні особливості дитини з ООП;
- Дотримуватися інтересів дитини з ООП, не допускати дискримінації її прав;
- Командний підхід;
- Активно співпрацювати з батьками дитини з ООП, залучати їх до освітнього процесу та розробку ІПР;
- Конфіденційно дотриматись етичних принципів;
- Розподілити основні функції між учасниками Команди супроводу таким чином:
- Заступнику директора з навчально-виховної роботи Матвейчук Т.Г.
- Призначити відповідальну особу щодо координації розроблення ІПР;
- Організувати роботу Команди супроводу;
- Контролювати виконанням висновку ІРЦ;
- Залучати фахівців (в тому числі фахівців ІРЦ) для надання психолого – педагогічних та корекційно – розвиткових послух дітям з ООП;
- Контролювати виконання завдань учасниками Команди супроводу своїх функцій;
- Розробити спільно з іншими учасниками Команди супроводу індивідуальний навчальний план дитини з ООП;
- Залучати батьків дитини з ООП до розроблення і погодження ІПР;
- Оцінити діяльність педагогічних працівників, залучених до реалізації ІПР;
- Провести моніторинг виконання ІПР.
- Практичному психологу Попеску А.Ю.:
- Вивчити та провести моніторинг психічного розвитку дитини з ООП;
- Здійснити психологічний супровід дитини з ООП;
- Надати корекційно – розвиткові послуги дитині з ООП згідно з ІПР;
- Надати рекомендацій, консультацій та методичну допомогу педагогічним працівникам школи у роботі з дитиною з ООП;
- Надати консультації батькам дитини з ООП;
- Провести просвітницьку роботу щодо формування психологічної готовності в учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі.
- Соціальному педагогу Попеску А.Ю.:
- Забезпечити соціально – педагогічний патронаж дитини з ООП та її батьків;
- Виявити соціальні проблеми, які потребують негайного вирішення при потребі, направити до відповідних фахівців з метою надання допомоги;
- Вивчити соціальні умови розвитку дитини з ООП
- Вивчати соціалізацію дитини з ООП, адаптація її у новому колективі;
- Інформувати дитину з ООП та її батьків про мережу закладів позашкільної освіти, залучення дитини до участі у гуртках, секціях з урахуванням її можливостей;
- Надати рекомендації учасникам освітнього процесу щодо шляхів ефективної інтеграції дитини з ООП в колектив однолітків, формування позитивного мікроклімату в дитячому колективі, подолання особистісних, міжособистісних конфліктів;
- Захистити права дитини з ООП, за відповідним доручення представлення її інтересів у відповідних органах та службах.
- Вчителю початкових класів (1 клас) – Балан Д. А., вчителям предметникам (згідно з тижневим навантаженням)
- Забезпечити освітній процес дитини з ООП з урахуванням особливостей її розвитку та ІПР;
- Підготувати інформацію для учасників засідання Команди супроводу про особливості навчально – пізнавальної діяльності дитини з ООП, її сильні сторони та потреби; результати виконання дитиною навчальної програми/ освітнього плану;
- Брати участь у підготовці індивідуального навчального плану дитини з ООП;
- Брати участь у розробці індивідуальної навчальної програми в закладі загальної середньої освіти та індивідуального освітнього плану;
- Визначити спільно з іншими педагогічними працівниками рівень досягнення кінцевих цілей навчання; передбачення ІПР;
- Створити належний мікроклімат в колективі;
- Надавати інформацію про стан засвоєння навчальної програми/освітнього плану дитиною з ООП.
- Асистенту вчителя Гузі М. Г.:
- Спостерігати за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб;
- Брати участь в організації освітнього процесу дитини з ООП;
- Брати участь у розробці ІПР
- Брати участь у підготовці індивідуального навчального плану та індивідуальної навчальної програми;
- Вивчати адаптацію освітнього середовища, навчальних матеріалів відповідно до потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей, інтересів та потреб дитини з ООП;
- Надати інформацію батькам, педагогічним працівникам щодо особливостей розвитку дитини з ООП.
- Матері дитини з ООП Мажарі В.Г.:
- Довести інформацію про дитину (стиль, спосіб навчання, успіхи, труднощі у виконання домашніх завдань);
- Приймати участь у роботі Команди супроводу, в тому числі залучення до складання ІПР;
- Створити умови для навчання, виховання та розвитку дитини.
- Медичній сестрі Павел.М.К.:
- Інформувати учасників Команди супроводу про стан здоров’я дитини та її психофізичні особливості;
- Здійснити збір додаткової інформації від батьків, закладу охорони здоров’я щодо стану здоров’я дитини
- Команді супроводу:
- Зібрати інформацію про особливості розвитку дитини, її інтереси, труднощі, освітні потреби на етапах створення, та реалізації моніторингу виконання ІПР;
- Визначити напрями психолого-педагогічних та корекційно -розвиткових послуг, що можуть бути надані в мережах закладу освіти на підставі висновку ІРЦ, та забезпечити надання цих послуг;
- Розробити ІПР для кожної дитини з ООП та провести моніторинг її виконання з метою корегування та визначення динаміки розвитку дитини;
- Надати методичну підтримку педагогічним працівникам закладу освіти з організації інклюзивного навчання;
- Створити належні умови для інтеграції дітей з ООП в освітнє середовище;
- Провести консультативну роботу з батьками дітей з ООП щодо особливостей їх розвитку, навчання та виховання;
- Провести інформаційно - просвітницьку роботу у закладі освіти серед педагогічних працівників, батьків і дітей з метою недопущення дискримінації та порушення прав дитини, формування дружнього та неупередженого ставлення до дітей з ООП.
- Затвердити такий порядок роботи Команди супроводу, який здійснюється в межах основного робочого часу працівників;
- Провести засідання її учасників, яке проводиться не менше трьох разів протягом навчального року.
- Скликати (за потреби) позачергові засідання;
- Прийняти рішення за результатами колегіального обговорення інформації кожного її учасника відкритим голосуванням (за умови присутності на засіданні не менше 2/3 від загального складу).
- Оформити протоколи рішень засідань Команди супроводу, який веде секретар засідання. Протокол засідання підписується головою, секретарем та всіма учасниками засідання.
- Відповідно до особливостей розвитку дитини з ООП Команді супроводу розробляти індивідуальний навчальний план та індивідуальну навчальну програму в школі.
- Команді супроводу визначити способи адаптації (у разі необхідності модифікації) освітнього середовища, навчальних матеріалів відповідно до потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку дитини з ООП.
- Директору школи (за потреби) укладати угоди про співпрацю зі спеціалістами ЗНЗ, ПМПК щодо залучення фахівців для реалізації корекційно – розвиткової складової.
- Провести проміжні моніторинги навчально – виховних досягнень учнів з особливими освітніми потребами. (довідка, наказ)
Березень 2021, Гуга М.Г.
- Здійснити комплексний аналіз результатів колекційної роботи з учнями з ООП за навчальний рік. (довідка, наказ)
Травень 2021, Гуга М.Г.
- Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Директор школи: /І.Г.Багнян/
|